Списание "Rolling Stone", известно с големия си формат, скоро ще промени мащаба на изданията си. Промяната ще настъпи с октомврийския брой на музикалното списание.
"Новият, по-малък формат, ще е за сметка на повече страници във всеки брой" - заяви главния редактор на списанието. "Резултатът ще е елегантен и отличителен дизайн, който по никакъв начин няма да изневерява на марката "Rolling Stone". Екипът на списанието е решил, че въпреки всичко постигнато през последните 40 години под известния голям формат, е време изданието да се промени. "Време е да заменим носталгията по големия формат с по-добра хартия и дизайн" - допълни редакторът Ян Венер (Jann Wenner) за Times. Официалните данни сочат, че до сега през годините са продадени над 1,5 млн. копия от списание "Rolling Stone". На корицата му са били почти всички известни личности от света на шоубизнеса, а класациите и ревютата на редакторите на списанието и до ден днешен се приемат като една от най-сериозните критики.
"Новият, по-малък формат, ще е за сметка на повече страници във всеки брой" - заяви главния редактор на списанието. "Резултатът ще е елегантен и отличителен дизайн, който по никакъв начин няма да изневерява на марката "Rolling Stone". Екипът на списанието е решил, че въпреки всичко постигнато през последните 40 години под известния голям формат, е време изданието да се промени. "Време е да заменим носталгията по големия формат с по-добра хартия и дизайн" - допълни редакторът Ян Венер (Jann Wenner) за Times. Официалните данни сочат, че до сега през годините са продадени над 1,5 млн. копия от списание "Rolling Stone". На корицата му са били почти всички известни личности от света на шоубизнеса, а класациите и ревютата на редакторите на списанието и до ден днешен се приемат като една от най-сериозните критики.
This entry was posted
on вторник, август 12, 2008
.
You can leave a response
and follow any responses to this entry through the
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
.