Джоли продава най-много  

Posted by: Ҝ • ﮒ ! in

Лицето на американската кинозвезда Анджелина Джоли е "най-котиращото" се през тази година, показва класация на сп. "Форбс". Изданието е изследвало как се продават изданията, на чиито корици са отпечатани снимки на знаменитости. То е установило, че броеветe с фотографии на Джоли или на нейните деца на корицата са се продавали в рекордни тиражи тази година. Рейтингът е особено важен в условията на финансова криза, когато тиражите на изданията по принцип намаляват.
Таблоидите "Пийпъл" и "Хулоу" са купили правата върху първите снимки на новородените близнаци на Джоли и Пит за 11 млн. долара. На ексклузивните фотографии са двамата актьори и петте им деца. РИА "Новости" припомня, че за снимката на Шайло Нувел (първото биологично дете на Джоли и Пит) "Пийпъл" плати навремето 4,1 млн. долара. Пит и Джоли предадоха тази сума на благотворителна организация, която подпомага децата в Африка. Актьорът Клинт Истууд бе казал, че Анджелина Джоли има "най-красивото лице на планетата", което затъмнява актьорските й способности. На второ място в класацията на "Форбс" тази година е Дженифър Анистън, която в предишния рейтинг бе на първа позиция. На трето място е покойният Хийт Леджър. Top-10 на "най-скъпо продаваните" лица

1. Анджелина Джоли

2. Дженифър Анистън

3. Хийт Леджър

4. Джейми Лин Спиърс, сестра на Бритни Спиърс. Това лято 17-годишното момиче роди дъщеря. За пръв път снимката на бебето се появи в сп. "ОК".

5. Никол Ричи

6. Джесика Симпсън. По популярност обаче тя е на 4-то място заради любовната си връзка с куотърбека на "Далас каубойс" Тони Ромо.

7. Сури Круз, дъщеря на Том Круз и Кейти Холмс.

8. Шайло, дъщеря на Джоли и Пит

9. Хайди Монтаг

10. Оуен Уилсън. Един от водещите комици в съвременен Холивуд. Вниманието към него нарасна, когато направи опит за самоубийство през август миналата година.

This entry was posted on събота, октомври 11, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Абонамент за: Коментари за публикацията (Atom) .

0 коментара

Публикуване на коментар